onsdag 2 maj 2012

CarbZone

Idag köpte jag några nya LCHF-produkter när jag var på Coop.

Har varit så sugen på att testa hur mjölkchokladen från Carbzone smakar, så nu köpte jag den för att prova!


Den var riktigt god! Men jag tror ändock att jag föredrar 70%-ig choklad nu för tiden!!! ;) Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal?!

De hade även tagit hem LCHF-pasta, det har de inte haft i sitt sortiment på Coop tidigare. Har aldrig testat denna pasta så det ska bli spännande! Ska göra en smarrig köttfärssås och koka lite av denna pasta till!


Återkommer med utlåtande om pastan för er som är intresserad!

2 kommentarer:

  1. vad Kul med pasta... det är ju kanske de man kan sakna? en god portion köttfärssås och pasta... Berätta hur dom smakade sen. (by the way, sista april va inte värd att skrivas om? HAAA)

    SvaraRadera
  2. Ska skriva när jag provat! äh, du hade ju skrivit om det... men ok.. jag ska göra ett inlägg om sista april då!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!