tisdag 29 maj 2012

Hästar & 1Life

I lördags var Karro på hoppträning på Cape. Jag och pojkarna var där och kikade när hon red!

Hilmer låg i vagnen och medan Jag och Hugo kollade på träningen. Hugo var så himla duktig! Han lekte med gruset och blåste på torkade maskrosor som han kallar för "blåsblommor" i en och en halv timme utan att klaga eller tjata om att åka hem!

Det gick bra för Karro och Bella på träningen! Här kommer lite bilder:










När träningen var slut plockade min mamma upp pojkarna på Cape när hon kom från Husum efter att ha hämtat mormor medan jag åkte på 1Life och tränade med Gunnar. 

Det var tre veckor sedan jag tränade!!! Jag hade verkligen kommit igång med träningen igen men så blev jag jätteförkyld och kunde inte träna på två veckor. Sedan blev Hilmer sjuk och vi låg inne på sjukhuset två dygn och efter det har det varit fullt upp både hemma och framför allt i skolan. 

Så det var skönt att få träna lite! Och speciellt roligt att träna med sällskap! Gunnar är en bra och rolig träningskompis! Han peppar och hjälper mig ta de där sista repetitionerna som är sjukt jobbiga och som inte inte hade orkat med om jag tränat själv! 

Vi tränade rygg och mage. Jag hade sån himlarns träningsvärk när jag vaknade på söndagen att det inte var klokt! Men det är så himla skönt att ha träningsvärk! Det är sådär ont men skönt på samma gång! :)
Nu ska jag försöka komma igång ordentligt med träningen igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!