tisdag 5 mars 2013

Uppvaktad och ompysslad

I torsdags var Anna hit på middag. Vi åt tacos hela familjen tillsammans med Anna. Jag fick en jättefin tulpanbukett och ett presentkort på Le Garage!!!! Oj, så glad jag blev!!! Ser fram emot att nyttja det presentkortet tillsammans med Anna!



Vi slog på stort och korkade upp den stora Magnumflarran med cider också! Jag blev ju verkligen uppvaktad av min fina vän så då ska det inte sparas på krutet! ;) Hade förståss varit lyxigare med en riktig bubbelflarra men detta funkade fint också!


Eftermiddagen myste Anna med pojkarna i soffan. De var verkligen kelsjuka båda två! Både Hugo och Hilmer är väldigt förtjust i Anna. 


När hon precis hade kommit så sa Hugo:
Men Anna varför kom du nu, vi är ju inge långhårig?!?!?! :D 

Oftast har hon ju klippt pojkarna när hon hälsat på. Men denna gång var det mammans tur att få en liten makeover! Håret blev ca 15 mm kortare och fick sig några kulörer mörkare nyans än tidigare, men framförallt så blev det mycket fräschare och glansigare. 
 



Anna är en sån underbar vän och jag är glad som har henne i mitt liv! Vi uppskattar och bryr oss om varandra. Jag saknar henne i skolan nu när hon tagit ett uppehåll men jag vet att vi kommer fortsätta hålla kontakten även utanför skolan!!! TACK för en underbar kväll min vän!

1 kommentar:

  1. Anna-typer verka vara bra tjejer. Tut vi fick en var :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!