tisdag 26 mars 2013

Kräk & diarré

Jaha, vi hann bara hem fjällen innan det var dags.. Men i år hann vi i alla fall hem! Förra året var Hilmer förkyld medan vi var i Hemavan med Jenny och hennes pojkar. Då hostade han tills han kräktes också. Men som sagt i år blev det hans egen säng som blev nerkräkt och nersketen! Bjussar på lite härliga bilder tillägnade min syster Marinette! ;)

Härligt uppvaknande!


Blöjan hade visst läkt lite.. 
 Jaha, bara till att vabba då. Skulle egentligen varit på skolan men Magnus jobbade dag så han hade precis hunnit iväg på jobbet. Detta hände nämligen tio över sex på morgonen..
Så det blev en lugn och mysig dag som mest spenderades i soffan. Många, många vändor på toaletten blev det också!
Utslagen liten kille
 På tisdagen var jag tvungen att vara i skolan då vi hade seminarium så Magnus vabbade då. Såhär fann jag mina gubbar när jag kom hem!


Som tur var så var det inte magsjuka utan pga all hosta med tjockt slem som orsakade detta, så resten av familjen har varit symtomfria!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!