måndag 4 mars 2013

Alla hjärtans dag 2013

Vi brukar inte uppvakta varandra på alla hjärtans dag. Jag tycker att den dagen är ordentligt överskattad. Det är ett påhitt som enbart gynnar handeln! Visst, är man nykär eller dejtar så kan det kanske var gulligt. Men jag föredrar faktiskt att bli överraskad och uppvaktat vilken annan dag som helst. Framförallt för att det då blir en överraskning och att man blir uppvaktad för att det finns en tanke bakom och inte enbart för att det råkar vara en speciell dag då man förväntas uppvakta den man älskar.

När jag kom på förskolan för att hämta pojkarna kom Hugo med ena handen bakom ryggen och sa att han hade en överraskning åt mig. Sedan sträckte han fram en handgjord blomma som han gjort själv och sa att han älskade mig!



Framåt kvällen när barnen lagt satt jag hemma i soffan och såg på tv när Magnus skulle göra kaffe och te. Vips så var det framdukat med ljus och tårta också, mysigt värre!


Rätt va de va så åkte det fram ett paket också!!! Inget som jag väntat mig så jag blev rejält överraskad, trots att det var alla hjärtans dag. Men eftersom det var som vilken dag som helst för mig så hade jag inga förväntningar på denna dag som går i romantikens tecken. I paketet fanns det ett par Timberland-stövlar! Precis vad jag har varit ute efter. Glad att att han själv hittat dessa och köpt dem! Enda som var synd var att jag inte kunde ha dem...





Den vänstra skon var så liten att jag knappt fick ned foten, inte ens utan socken, medan den högra var bra. Verkligen konstigt!!! Kollade storleken och det var samma på båda stövlarna och samma storlek som jag har på mina Timberland-kängor. 

Happ, bara att skicka tillbaka och försöka hitta några andra istället.. Men tanken var god och det är den som räknas!!! Tack Älsklo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!