tisdag 5 mars 2013

Premiäråk

På söndagen gick hela familjen tillsammans med mormor, farfar & Anita till Domsjöskolan för att åka skridskor. Det var tänkt att det var Hugo som skulle åka men så när vi hämtade upp farfar och Anita så letade farfar fram sina gamla skridskor och endera Magnus eller Mattias gamla skrillor som var i min storlek.

Jag som inte åkt skridskor sedan jag gick på högstadiet vilket nu blivit några år sedan.. Kan säga att jag kände mig som Bamibi ute på hal is!!! Fy så dålig balans jag fått! Men Hugo och farfar var duktiga!!! Hugo blir bättre och bättre på att åka. Hans balans är fenomenal!






 


Även detta en mysig dag som avslutades med lite fika och middag hemma hos Farfar & Anita. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!