onsdag 27 mars 2013

God service

I onsdags la Presenta ut en bild på sin facebooksida att de hade rea på olika produkter. På denna bild fick jag syn på en griffeltavla med ramar för foton, en liten hylla och krokar. Jag har länge varit på jakt efter något i den stilen så jag skrev och frågade vad den kostade. Fick snabbt svar att den kostat 398:- men var nu på 50% rea så 199kr var det nuvarande priset.




Jag kände bara att den vill jag ha!!! Så jag frågade helt enkelt om de kunde lägga undan den till torsdag efter lunch. Men svaret dröjde lite så jag började bli orolig att någon skulle hinna köpa den. Så jag ringde dit för att vara på den säkra sidan. De svarade att de la undan den åt mig och att jag var välkommen in!

Så i torsdags så var jag och hämtade den! Längtar bara efter att sätta upp den nu! Tack Presenta för er mycket goda service!!! Jag kommer återkomma till er butik många gånger...

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, kommer passa perfekt på väggen mellan köket och vardagsrummet vid tvättstugan!

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!