tisdag 5 mars 2013

Övernattning och favorit i repris

Efter att vi varit på Varsberget så följde vi med svärmor och Matti hem till Åmynnet för att spendera kvällen och natten där. Vi brukar ju alltid bara lägga ner pojkarna när de ska sova men Hilmer skulle för första gången sova i vår säng istället för i resesängen som han alltid soviti tidigare när vi sovit i Åmynnet.

Så för att han skulle ligga kvar i sängen så la jag mig bredvid honom. Vad händer?! Jo, jag somnar och vaknar sedan klockan tre på natten fullt påklädd med linserna kvar i ögonen. Bara att he upp sig, ta av linser och kläder, borsta tänderna för att att sedan krypa ner igen!

Det blev morgon alldeles för fort. Men det gjorde inte så mycket då jag och Magnus skulle få en heldag i Skulebacken igen! :)

Men först en mysig frukost innan det bär av!

Hilmer & Hugo med farmor
Än en gång en strålande dag i backen

Nöjd mamma..

.. och en nöjd pappa!

Inte mycket folk i backen denna gång heller

Fantastiskt skön åkning

Underbar utsikt

Kaffepaus i solskenet med magnifik utsikt
Nu har vi laddat batterierna med två dagar i Skule på kort tid! Avslutade dagen med middag hos mina föräldarar innan Magnus åkte hem till Umeå för att jobba lördag och söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!