söndag 26 juni 2011

Svärmor fyller år!!!

Så fyllde världens bästa svärmor år igår! Hon bjöd på kalas ute i Krokalviken och självklart så sken solen över oss där ute trots att det var regn i Domsjö när vi åkte ut.

När vi kom dit så bjöds det på kycklingpaj men sallad, kex &ostar. Jättegott!!
Barbro & Sven-Erik var också där ute när vi kom, så roligt att träffa dem.

Bibbi fick ett kort av oss i födelsedagspresent + förstoringar.

Framsidan - stängd

Öppen

 Från sidan

Baksidan

En stund efter pajintaget så var det dags för fikat!!
Bullar, kakor och tårta!!!
Den var underbart god!! Chokladbitar i marängen och ovanpå den lemoncurd, grädde och jordgubbar!!!

Av Barbro fick Bibbi ett jättefint kort som Barbro scrappat och ett medlemskap i HighCoastScrap! Jag måste också gå med i den föreningen.. Vi pratade förstås en hel del scrap!!! Vi har bestämt att vi tillsammans ska köpa en stansmaskin, vilken har vi ännu inte bestämt, men det ska bli så roligt!!! Vi ska även ha pysselkvällar regelbundet där vi träffas och skrappar!

Dagen fick himla fort och fram mot kvällen så grillades det korv!!

 Medan korven grillades så passade dessa pojkar på att slappa i hammocken medan jag visade Bibbi hur man gjorde kortet hon fått av mig!!

Kvällen avslutades med ett hederligt parti yatzy!!! Självklart var det bara jag och svärmor som spelade.. Jag vann med 217 poäng mot hennes 216 poäng!!! :))

2 kommentarer:

  1. men jäklar vad den där tårtan såg god ut... undra om jag också får fika om jag uppvaktar nästa år ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!