söndag 26 juni 2011

Soppa och bokmys

Glömde ju skriva om onsdagen..
Då var vi till Anita och hälsade på igen. Hon hade varit i Sundsvall dagen innan och köpt en dubbelhäftande tejp åt mig på Biltema som jag ska ha när jag scrappar. Sedan hade hon hittat en t-shirt åt mig på Polarn o Pyret, en likadan som hon köpt till Hilmer.
Sedan hade Marran beställt en massa från Biltema också till sin saab och mamma från Ikea. Så det var en hel del som skulle hämtas!! Och betalas!! :)

När vi kom dit så åt vi blåbärssoppa och mackor till lunch.
Vi gick sedan ute och Anita & Hugo spelade fotboll. Efter det så beskar de lite träd och buskar. När vi var där i måndags så hade ju Hugo ryckt bort en massa blommor ur Anitas rabatt för han sa attdom var döööa!! Så Hugo tyckte det va jättekul att få ta bort en massa dööa från buskar och träd. De bar sedan upp allt ris i skogen.

Sedan gick vi in och fikade. Anita läste en bok för Hugo! Mysigt tror jag de både tyckte att det var...


Så kom Christer hem och vi beställde pizza till middag. Och medan Christer var och hämtade pizzan så kom Marran och mamma ringde. Så då beställde dom också pizza och Gunnar anslöt sig också. Så var vi helt plötsligt sju personer som åt pizza istället för fyra! 
Efter kaffet så for mamma till Husum och Marran & Gunnar åkte hem. Hugo gick ut och spelade lite fotboll med farfar innan vi tog vagnen och promenerade hem.
Ännu en skön dag började nu lida mot sitt slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!