söndag 12 juni 2011

Hanna & Moa-mys!

För några veckor sedan skulle jag och mina pluggisar träffas och ha en myskväll hemma hos mig. Hanna och Moa kom hit men Marre hade fått förhinder men vi hade trevligt ändå.

Vi åt tacos och kikade på kvalet till Eurovison songcontest. Vi pratade och skrattade, nästan så att jag kissade på mig..

Jag gav Moa en försenad föesledagspresent också. Ett presentkort på Make Up Store. Så kom jag på att jag inte hade något kort, så 20 minuter innan de skulle komma så drog jag fram alla scrapgrejor och snodde ihop mitt allra första kort!
Framsidan
 

och baksidan..
Som alltid hivade vi i oss en massa gosaker också. Kakor, godis, ostkrokar och Coca-cola.. Uscha så onyttiga vi va!!! ;)
Men som alltid en otroligt mysig kväll med de bästa brudarna!

2 kommentarer:

  1. Mysigt. Roligt att du fått så många fina vänner i umeå. <3

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är verkligen lyckligt lottad!!! :D

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!