måndag 13 juni 2011

Morsdag

Jag och barnen var ju nere i Övik på morsdag eftersom Magnus var borta på hemvärnshelg.
Vilket betyder att jag inte blev firad på morsdag i år heller... :(
Detta är femte året jag firar morsdag men bara två av dessa år har jag blivit uppvaktad..

Tycker nog att det ska bli skärpning på den fronten!!! ;)

Jag firade i alla fall min mamma!
Det blev frukost på säng, som är det obligatoriska vid bemärkelsedagar i vår familj, och en liten present.


Ett kort där jag skrivit ett meddelande från pappa att mamma fick gå och köpa nya pajformar, eftersom hon råkat ha sönder alla, och pappa betalar kalaset!

På eftermiddagen kom Marran och Gunnar. Vi åt portergryta och fikade smarrigt. Mamma fick nu ännu ett kort och en lykta som hon gått och suktat efter!


Jag tror att mamma var nöjd med sin morsdag!

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig! Superfina kort!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Detta var dock bland de fösta jag gjorde så jag hoppas att jag kommer att utvecklas och göra ännu finare.. :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!