måndag 13 juni 2011

Promenad till Brödrabacken + Magsjuka

Jag, barnen och mamma gick och hälsade på Christer och Anita innan vi åkte till Stockholm.
Hugo blev väldigt glad över att vara å hälsa på farfars! Han var ute och spelade boll, va i skogen med farfar och lekte. Medan var vi andra inne och kikade på Anitas outfit till bröllopet de skulle på den kommande helgen.
Riktigt fint var det! En limegrön/grå/vit tunika och till det ett par leggings. Hon hade även köpt en jättefin svart/vit tunika som jag blev väldigt sugen på att införskaffa också.. :)
Allt detta var köpt på Häggströms i Lögdeå.

Vi fikade och pratade. Hilmer var inte på något vidare humör. Han var grinig och verkade ha ont i magen. Han var ju fortfarande lite konstig i magen efter magsjukan som både jag och Hugo också haft.

Men fy en sån magsjuka!!!!
Jag har fött tre barn och det har gått hur bra som helst! Men att ha vattentunna diarréer i över två dygn fick mig att gråta av smärta... Så jävulskt va ont jag hade i arset. Det brände så kopiöst att jag trodde att det brann där bak. Det blev ju inte bättre av att toaletten besöktes med 15 minuters mellanrum i över två DYGN!!!

Men men.. Efter intag av medicin för att få ett stopp på detta lidande så gick det över efter ytterligare ett dygn.
Ingen, absolut ingen var gladare än jag då  denna pärs va över..

1 kommentar:

  1. Skrattar men tyckte synd om er och era stjärtar.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!