måndag 15 augusti 2011

Tremänningar

Dagen blev inte alls som vi tänkt det. Den blev toktrevlig!!!
Vi hade tänkt tvätta och göra sånt där tråkigt, som man egentligen skulle vilja strunta i men som ändå måste göras.
Så var jag in på facebook och såg att Magnus kusin Malin undrade om vi skulle vara hemma i eftermiddag. Det skulle vi ju så de kom förbi. De har aldrig varit här tidigare så det kändes jätteroligt!
Jag slängde ihop en kladdkaka medan Hilmer sov och Magnus var på jobbet med Hugo för att fixa något.
Så Malin, Greger, Alva, Emma och Mira hann dyka upp innan de kom tillbaka. Så när de kom så fikade vi och sedan lekte barnen. Alla barnen lekte tillsammans, till och med Hilmer va med!
Efter de lekt en bra stund inne så var vi ner till lekparken där barnen roade sig medan jag och Malin hann prata om det ena och det andra.
Klockan sprang iväg och de stannade kvar på middag som blev väldigt sen idag.

 Sedan satte sig barnen i soffan och såg lite film innan de fortsatte leka på Hugos rum.
Så himla skoj att de leker så bra!! Hugo blev lite ledsen då de skulle åka och undrade om inte Emma kunde stanna hos honom.. Men så bestämde vi att vi skulle försöka ses nu när vi åker ner till Övik. 
Det hoppas jag att vi kommer att göra för jag tycker verkligen om Malin. Hon är go och lättsam på alla sätt! Trots att vi bara setts ett par gånger sammanlagt så känns det så naturligt att prata med henne och det känns ändå som om jag känner henne bättre än vad jag egentligen gör. 
Hoppas verkligen att vi kommer att ses lite mer regelbundet, inte bara för att jag trivs så bra med Malin utan också för att Hugo & Hilmer verkligen gillar sina tremänningar!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!