onsdag 17 augusti 2011

Gammal..

Igår var jag och träffade lite tjejer från klassen. Närmare bestämt Hanna, Karin, Anna och Sara G. Vi slöt upp vid Olles där vi satt och pratade medan vi drack några öl/cider. 

Det var riktigt trevligt och det var mycket att ta igen efter dessa månader sedan jag slutade i klassen. Medan vi satt där så dök det upp mer och mer folk, men bara yngre. Det var då tanke slog mig, jag har blivit gammal!!!
Jag satt och kikade runt och blev nästintill chockad över de fulla tonåringarna som skrek, tjoade och de kunde knappt stå på benen. De spillde ut drinkar och hade sig. Har jag verkligen varit sådär?!?! Det var nästan så att jag skämdes av att se dom och jag antar att jag själv varit sådär när jag var 18-19 år, å då skämdes jag ännu mer!!!

Vi gick från O'learys vid elvatiden för min sista buss gick kvart över elva och vissa skulle upp och jobba idag så vi skiljdes åt där. Men ack så trevligt det var!! Detta måste göras om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!