måndag 29 augusti 2011

Min mest hängivna läsare

Hon är verkligen en trogen läsare och hon håller verkligen koll på bloggen. Det spelar ingen roll om jag postat fem inlägg på en dag eller om det var två veckor sedan jag skrev sist, så nästa gång jag loggar in så har hon varit inne, läst och kommenterat.
Jag tycker ju att det är jätteroligt att det kommenteras i bloggen. Och den som kommentera mest, vem tror ni det är?
Jo, just den person som jag pratar om, min kära syster Marinette Tillqvist!!!


Det är väldigt få inlägg hon inte kommenterat, annars tror jag att hon har kommenterat på nästan vart enda ett. Det är iofs nästan bara hon som kommenterar också, därför förtjänar hon att lyftas fram i denna blogg ännu mer!
Hon pushar på när det är för långt mellan inläggen och ser till att jag inte hamnar på efterkälken. Så det är tack vare henne som jag numera kan skriva en (eller flera) inlägg per dag och skriva det som faller mig in istället för att skriva om det som hänt för flera dagar sedan bara för att dokumentera det.

Så TACK Marran för att du håller min blogg vid liv och gör det roligt för mig att fortsätta blogga!!!


1 kommentar:

  1. Är jag skendräktig eller något... nu grina jag igen (??!)

    Tack för att jag fick ett alldeles eget inlägg! Det var både roligt och chockande. Love you, Sis!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!