torsdag 11 augusti 2011

Första vurpan!!!

Som jag skrev tidigare så cyklade ju Hugo till familjecentralen idag. Han har blivit så duktig! Han har inte cyklat så mycket på sista tiden utan sist var när vi var hemma innan jag var iväg och vandrade.
Lite skillnad mot förra videoklippet jag la upp...
Så när vi nästan var hemma så ville Hugo att jag skulle filma honom när han körde jättefort.  Då hände detta!!!
 Det är inte ofta man lyckas filma första vurpan!!! Trodde att det skulle bli ett gallskrik men inte ett knyst kom ifrån honom. Innan han klev upp, lyfte upp cykeln och fortsatte cykla sa han:
 - De gick bra mamma! Ja ramla av cykeln å slog smillimonken, 
men ja grina inte, ja dukti ponke!!!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA!!! Jag tittar om och om igen... så SNYGGT :D (tycker mig dessutom höra en mamma som fnittrar i bakgrunden)

    Smillimonken?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var tvungen att försöka hålla mig för skratt tills jag visste att han inte gjort illa sig. Precis efter att jag slutat filma och han sagt att det var ok så höll jag på skratta ihjäl mig! Och det bästa av allt var att jag fått det på film!!! :)))

    SvaraRadera
  3. hahah... han såg ju så jäkla rolig ut. noll koll, verkligen!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!