fredag 26 augusti 2011

Scrap-grejor

Jag har ju köpt lite scrapgrejor av Anna-Carin, med betoning på LITE!!! Jag höll på smälla av när jag såg hur mycket det egentligen var. Vi sov ju där efter konserten så jag tog då hem allt när vi åkte norrut igen. Det var ju tänkt att Karro & Stefan skulle ta med det men nu kunde jag ju hämta det själv!

För 900kr fick jag detta.



















Sedan hade hon lagt fram dessa tidningar på morgonen åt mig som lite reselektyr!!!
 

Så himla nöjd med allt jag köpt!! Tack Anna-Carin för en mycket bra och smidig affär! Hör av dig om du har mer att sälja! ;)

6 kommentarer:

  1. Hellsicke vilka grejer!! Jag tror bestämt jag vill välja underlag själv... :)

    SvaraRadera
  2. Jamen visst!!!! Det går finfint de Marran!

    SvaraRadera
  3. Men Älsklo! Tänk på allt fint jag ska försöka göra och spara till våra pojkar. De kommer säkert uppskatta det när de blir äldre.. Kan man ju hoppas iallafall!!

    SvaraRadera
  4. Får väl komma upp och kika på dom lite närmare!

    SvaraRadera
  5. Kul att du är nöjd med köpet, du såg ut som en liten flicka på julafton när du kikade igenom grejorna. Inte helt omöjligt med fler saker som sak säljas, du står först i kön. ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!