onsdag 31 augusti 2011

Nya Liv

Från och med igår så började jag mitt nya liv. Bort med godis, chips, läsk, kakor. Ja allt sånt där onyttigt som man vräker i sig. Visst kan man få fika eller äta en godis nån gång nu och då. Men det är totalförbud under veckorna och bara något litet, litet på helgen eller vid kalas.

Sedan ska här motioneras! Igår gick jag nio km, först sju km på morgonen när jag lämnade Hugo på dagis sedan två till när jag hämtade honom.
Idag har jag gått 7km. Blir nog ingen promenad till dagiset på eftermiddagen utan bilen då det spöregnar här.

Har inte tänkt följa någon diet utan bara försöka tänka på att äta nyttigare och röra på sig mer. Magnus ska väl också va med på detta, men hur det blir med det återstår att se! ;)

3 kommentarer:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!