onsdag 10 augusti 2011

Spontanbesök

I förrgår, alltså i måndags, fick vi påhälsning av familjen Hagelberg. De ringde när de var på väg upp till Umeå och undrade om vi ville ses. De skulle bo på hotell och sedan på Nolia men hade inget planerat för eftermiddagen så de spenderade den hos oss.
Vi bjöd på lövbiff, potatiskroketter och sallad till middag och daimtårta till kaffet på maten.

Hugo och Ellen lekte som vanligt väldigt bra ihop. De lekte på Hugos rum med leksakerna där, de sprang runt köket och vardagsrummet efter varnann och lekte med Hilmer.

Goungarna!!!


Jag och Maarit pratade om allt från amning till scrap under tiden de var här. Maarit berättade för mig att man som medlem i HighCoastScrap nu kunde anmäla sig till den stora pysselträffen i oktober så jag fixade både medlemskap och anmälde mig till träffen medan de var här. Längtar så till den, ska bli så roligt och spännande!

Som vanligt så  går ju klockan superfort när man har trevligt så det var dax för dom att återvända till hotellet och för oss att natta pojkarna.
Så roligt det är att få besök sådär när man verkligen inte planerat det, utan det bara kommer främmande!!! Mera sånt!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka ursöta barn ni har - scrapvänliga foton :o)
    Ska bli lika kul som vanligt med HCSträffen nu i höst o jättekul att ni tre kursare slog slag i saken o blev medlemmar o har anmält er till våra träffar!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tackar! Det är nästan det som är problemet!! Jag har FÖR många scrapvänliga kort att det är svårt att välja... Längtar som sagt till träffen!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!