fredag 9 november 2012

V8 60

Tjohoo!!! Idag kom mitt efterlängtade paket! Som jag har väntat.. Iofs bara två dagar sedan jag beställde så jag har ju väntat så himla länge..Men som man brukar säga, inget är som väntans tider!

Paketet

Spännande...

Uppackad...

... och provad 

Smarta fickor och detaljer!
Känner mig sjukt nöjd med mitt klipp!! Köpte denna Lundhagsväska på XXL.se för 1299kr! Det är ett kap mina vänner.. Den kostar 2700kr på ordinarie pris och dagen efter jag beställt den så höjde de priset till nuvarande 2199kr. 
V8 Spirit 60 Lundhags
Tycker färgen var snyggare i verkligenheten än på bilden! Tummen upp!

Malin, nu är jag redo för kommande fjällturer!! ;) whiiihooo!!!

3 kommentarer:

  1. Den ser ju skitbra ut!! Vilket fynd! Jag är redo för nästa tur! När åker vi? Sylarna i mars/april? :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det!!! Tycker det känns superlockande med en vintertur!!! :D

      Radera
  2. Åh skulle vara jättekul! Behövs absolut en planeringskväll med mycket vin! ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!