söndag 25 november 2012

Morgonmys

I morse var det mys på hög nivå! Det åts nämligen frukost på sängen hemma hos mormor i hennes och morfars säng! Det är nog en av de saker jag mest symboliserar med mina föräldrar. Frukost på säng på helgen! Det åt och äter mina föräldrar ofta! Och när vi vaknade så satte vi oss alltid i fotändan och fikade också! Mysig stund då vi kunde prata om gårdagen och morgondagen!

Det var först Hugo och mormor som åt i sängen men så väckte Hilmer mig klockan åtta och ville göra dem sällskap. Så jag lyfte ner honom och han sprang raka vägen till mormors säng. Väl där drog han i blöjan och då visade det sig att han kissat lite på sidan om blöjan så pyjamasen blivit blöt, så ny blöja och nya kläder innan han fick göra dem sällskap i sängen!

Mormor var orolig för att han skulle spilla och åla omkring i sängen men han satt så snällt och fint när han fikade! Han var rakt mer stillsam än Hugo, och det hör ju inte till verkligheten!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!