måndag 19 november 2012

Dans

I fredags satte min pappa på en LP-skiva, tog upp Hilmer i famnen och dansade. Hilmer tyckte det var supermysigt!!!


När jag såg dem slungades jag 25 år tillbaka i tiden och mindes alla danser med pappa! Han spelar exakt samma låtar nu som då. Jag mindes pappas trygga, goda, bekanta lukt och hur mysigt jag tyckte att det var! Min pappa är en fena på att dansa! Han har alltid dansat med oss! Ända sedan vi var bebisar till vi var tonåringar! Jag kommer ihåg när jag gick på mellanstadiet och hade disco hemma i gillestugan på så dansade jag med pappa och sedan var han tvungen att dansa med alla tjejer! Alla tyckte det var jätteroligt och man kände sig så duktig när han snurrade runt en! :)
Hela pappas släkt är ett dansande släkte vilket är något jag verkligen förknippar med familjen Holmberg! Dans och gitarrer!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!