måndag 19 november 2012

Julpyssel

I lördags var det HighCoastScraps årliga julpyssel. När vi kom dit så fick vi en goodiebag i en fin påse som man kan altra!

Sedan var det dags att börja pyssla! Jag tänkte inte avslöja ännu vad jag gjorde utan det inlägget kommer längre fram. Dels för att alla mina alster är hos min svärmor som tog med dem hem från träffen och för att jag kanske tänkt ge bort några av dem.

Tiden går som vanligt väldigt, väldigt fort när man pysslar. Till middag var det julbord som alltid och eftersom jag inte är så förtjust i det så köpte jag kycklingspett och vårrullar och åt! Mums va gott det var! När vi avslutat middagen så stod det julklappar och väntade på alla medlemmar från föreningen! De hade gjort så himla fina paket till oss!

 Paketet innehöll ett häfte med mönstrade julpapper, snören, en julstämpel, blommar och blad, dekorationer, olika tags och en stämpeldyna!
Helt fantastiskt att vi får så oerhört fina presenter av föreningen år efter år!!!! Tusen tack!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!