söndag 25 november 2012

HelloKitty-kalas

Idag har vi varit och uppvaktat Kelly som fyller 2 år! Det var Hello Kitty för hela slanten! Kläderna hos hade på sig, ballonger, vimplar, tallrikar, muggar och tårta!


Vad passar då bättre än att ge henne lite HelloKitty i födelsedagspresent?! Hade köpt en supersöt jeanskjol och en tröja till samt gjort en kort. Jag kom på i fredagseftermiddag innan vi var på väg ner att jag inte hade något kort så jag knåpade ihop ett dubbelvikt HelloKitty-kort som öppnas uppåt.


Framsida

Insida

Baksida
Barnen fikade på ett nafs för att få leka så snart som möjligt! Det innebar att jag inte hann fika så mycket heller för att hålla reda på Hilmer eftersom han ville vara med och leka på övervåningen med de andra barnen. Eftersom han är en som klättrar och är överallt så vågar jag inte lämna honom ur sikte mer än några få minute. Sedan är jag lite halvrädd för trappen när de springer ut och in från Colins rum. Det är lätt hänt att de råkar springa in i varandra i lekens hetta och då är det lätt att olyckan är framme. 

Hela barnaskaran

Födelsedagsbarnet!

Colin & Hugo slänger i sig fikat
Hilmer är koncentrerad
Vi åkte hem vid tretiden för att vi inte skulle komma hem så sent. Det är skönt att hinna landa lite hemma innan det är dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!