måndag 5 november 2012

Kranspyssel

I onsdags var tog jag Botniabanan ner till Övik. Tåget var inställt så jag var tvungen att vänta på nästa så det blev lite bråttom.

Jag mötte upp mamma och sedan åt vi varsin Calzone på Helenas, bästa pizzerian någonsin! Sedan skyndade jag till Blomsterhörnan i Gullänget där vi skulle hålla till med kranspysslet för SJÄTTE året i rad!!!

Det var fint uppdukat när jag kom dit! Det bjöds på väldigt smarrig äppelpaj med vaniljsås.


Camilla och Hanna visade lite nya material och dekorationer samt kranar och annat de gjort för att vi skulle få lite tips och inspiration! ÖA var också på plats för ännu ett reportage om vår förening Örnsköldsviks Änglaföräldrar som var i tidningen i fredags. 

Jag gjorde ett hjärta till Almas grav och en krans till ytterdörren! Har alltid varit avundsjuk på de andra som gjort fina kransar till sina dörrar då vi bodde i lägenheten på Ostvägen.. Där var det ju inge roligt å göra fint på dörren men nu kan jag de!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!