söndag 4 november 2012

Scraphelg

I helgen som va var det dags för den stora scraphelgen som HighCoastScrap anordnar! Det var ca 160 stycken på träffen, det är en hel del det!!!

Jag är besviken att jag inte hann beställa några kort till träffen. Jag hade inte ens kollat igenom mina grejor, de låg fortfarande nedpackade i flyttkartongerna i förrådet.

Men huvudsaken att jag kom mig iväg! Inspirationen man får från allas LO och alster är svårslaget..
Till min stora förvåning vann min ena layout en av utmaningarna och en annan kom på andra plats!!!

 Scrapkit-utmaningen

Snabbutmaningen som denna gång var att inspireras utav den egna klädseln

Tio-utmaningen. Kom på andra plats med denna!

Detaljbild

Skissutmaning - vann den utmaningen!

Detaljbild

Nattsuddarutmaningen - enda kortet jag gjorde under helgen

Utmaning - inspirationsfoto

Utmaning - Fritt skapande

Detaljbild

Detta kit fick jag för min andra plats i 10-utmaningen!

Detta var vinsten i Skissutaningen!

Hade turen på min sida och vann detta i utlottningen!
Med andra ord en helg mycket vinster för min del!!! Jag var helt chockad på lördagkväll över att mina layouter fick så många röster! Tack för det!!

Nu hoppas jag på att få ordning i pysselrummet/gästerummet så snart som möjligt så jag kan fortsätta nu när inspirationen är påfylld!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!