söndag 4 november 2012

Mera förvåning

Hilmer har ju som jag skrivit om lärt sig klättra ur sängen. I tisdags förvånade han Magnus genom att helt plötsligt när han stod i vardagsrummet slita av sig blöjan och springa in på toan. Där fann Magnus honom på pottan kissandes!


Han har blivit jätteduktig på att säga till, det händer ju så klart att man inte hinner med och det kommer i blöjan men bara att han känner av det och säger till på en gång när det kommit i blöjan ser jag som ett stort framsteg i Hilmers utveckling!

På tisdagkväll la jag honom i sängen och några minuter senare kom han nedför trappen...


... frågade vad han gjorde uppe o då drog han i blöjan och pruttade med munnen. Det hade så klart kommit bajs i blöjan!!

Jag bytte det och sedan la jag honom igen. Han kom inte ner mer utan somnade skönt i sängen med en torr blöja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!