onsdag 1 februari 2012

Löst träningskort!

Så har jag äntligen kommit igång med träningen!!! Känns helt underbart!
Jag förnyade mitt medlemskap i måndags och har varit dit två dagar i rad nu. I måndags stod jag på crosstrainern i en timme. Igår var jag på bodycombat med Marre! Efter en tufft pass så unnade vi oss en stund i bubbelpoolen innan vi satte oss i den skön bastun!!!

Behöver jag säga att jag har träningsvärk idag?! :)
Det känns i HELA kroppen att den gjort mer än vad den varit van att göra under det senaste året! Men oj så skönt med denna träningsvärk!!! Den är ett som är säkert å det är att den lär kännas ännu mer i morgon!! 
Får se om jag kommer mig ur sängen utan hjälp! :) 

Blir vila idag och förhoppningsvis är jag tillbaka på IKSU i morgon. 
Iksu kommer att se mycket av mig framöver!! :)
Bild lånad från  wikipedia.org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!