måndag 27 februari 2012

K2 First Luv

Så har jag äntligen ett par egna slalomskidor!
Jag fick dessa av Magnus i födelsedagspresent men köpte dem idag eftersom jag ville undersöka marknaden lite för att se vad som fanns. Tack Älsklo!!!!!


Tjejskidor! :)
Så ikväll efter middagen så åkte jag till Bräntis för att testa dem medan Magnus var hemma med pojkarna. 


Jag har ju inte åkt sedan förra vintern så man kände ju sig väldigt ovan. Som en nybörjare!! Det har ju inte blivit många åk de senaste åren alls!! Så nu hoppas jag att jag ska kunna komma tillbaka och behärska åkningen lite bättre.
Skönt att det var lite folk i backen och ingen som man känner!!! Då slapp jag skämma ut mig!!! :) 



På väg upp i liften
Helt underbar kväll att åka! -3 grader och vindstilla! Jag var där i två timmar och det kändes ganska lagom första dagen på skidor på ett år. 

Jag längtar till nästa gång jag får tillfälle att åka! Hoppas att vi kan åka till Angäs eller till någon annan backe inom de närmsta veckorna...

4 kommentarer:

  1. Ja varsego! jag önskar mig en cello!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va ska du med en cello till?! Önska dig något vettigt istället..

      Radera
  2. Vad roligt... tro inte ens jag behäskar att ta mig upp i en lift :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du säkert!! Roligt var det iallafall! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!