torsdag 16 februari 2012

Sista dagen i Kallfors

Helgen gick snabbt och redan var det måndag. Det innebar dugga som skulle göras och sedan hemresa.
Duggan gick bra, jag klarade den och det kändes jätteskönt eftersom jag inte pluggat en enda sekund sedan vi lämnade Umeå på fredagen.

Barnen hade så roligt vid frukostbordet sista dagen! De trivs verkligen jättebra tillsammans!



Innan vi åkte hem så fotade vi Henry lite både med kusinerna och ensam.








Vi åt hämtmat till lunch innan vi åkte norrut. En lugn och mysig vistelse i Kallfors var nu till ända. Men det dröjer ju inte länge innan vi åker ner igen till det kommande dopet. 

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina foton! Helt underbara!
    Mina handgjort stämplar beställde jag från Norge för flera år sedan. Minns inte vilket företag dock?... Googla på personliga stämplar, så hittar du flera företag både i Sveriga och Norge som har sådana. Mina första varianter gjorde jag i PS och skrev ut. Det funkar åxå! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag skulle verkligen vilja fota mer och bli bättre på det men det får bli efter avslutade studier.
      Tack för ditt svar och för tipset! Jag har skrivit ut "handgjort av" på datorn men jag fastnade verkligen för dina olika varianter! Jag ska googla runt lite och se vad jag hittar! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!