onsdag 29 februari 2012

Scrapfyndat

Förra helgen så hittade Marielle en butik på nätet, Forma Hantverk, som hade 50% utförsäljning på alla scrapgrejor pga att butiken upphör.

Så jag passade på att beställa lite inför Stora Scrapträffen i slutet på mars!
I eftermiddag kom äntligen paketet, som mellanlandat i Kallfors, hit till Umeå.

Det jag hade beställt var:

  • 7 st Distress Ink
  • 30 st cellofankuvert
  • 1 st Minimister
  • 9 st stämplar
  • 2.5 m Organzaband Creme

Allt detta fick jag till ett pris av 450:-!!!! Det tycker jag va himla billigt!!! 
Känner mig mycket nöjd med mina fynd och längtar tills jag får använda detta! :)

5 kommentarer:

  1. Jasså där ser man! vad billigt, jättebilligt!

    SvaraRadera
  2. Ibland har man tur att fynda! Det är fem meter band , jag har inte klippt min del :-). Vi får dela när du kommer till dopet. Tror du man kan använda distressen på canvas ? Du kan väl klippa av min bit till mig kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså hade du inte tagit din del?! Jag tog ju inte fram och kontrollmätte!! ;) Ska klippa av hälften då och ta med mig ner till dopet. Vad ska du göra med canvas då?

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!