torsdag 16 februari 2012

Söndagen i Kallfors

Söndagen var en superfin dag! Runt nollan och strålande solsken!

På förmiddagen gick vi ut allihopa! Hilmer var dock väldigt trött så han åt lunch innan vi gick ut och sov sedan i vagnen i flera timmar. Så jag och Marielle gick en sväng runt kvarteret innan vi slöt upp med resten vid pulkbacken.






Jätteskönt var det ute och när vi kom tillbaka hem till huset så satte jag mig på trappen på baksidan och solade en stund! Det var riktigt varmt och solen brände skönt mot min vinterbleka hud!

Barnen somnade skönt och sov en bra stund efter att ha varit ute. 

Till middag gjorde jag fläskfilé med grädde, sambal oelek och soja! 
Medan Johan gjorde sallad och dukade så ville Marielle ha hjälp med att göra ett kort till en vän till henne som fått en flicka. 
Så vi scrappade lite på söndagseftermiddagen och kvällen! Jättemysigt! Karlarna var väl inte allt för nöjda men men... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!