söndag 19 februari 2012

Kalle på besök


Igår fick vi storfrämmande av Karro och barn. Äntligen fick jag och pojkarna träffa den nyaste medlemmen i familjen Bergströms.
Så himla söt! Inte så lik Colin och Kelly som jag tyckte från början. Kalle är nog ännu mer lik pappa Stefan direkt från födseln än vad Colin är.

Kalle Bergström 

Hilmer sov när de kom och sov i tre timmar innan jag väckte honom så han skulle hinna leka med Bergströms barna lite innan de skulle bege sig hemåt i snöstormen. 
Allihop leker så himla bra tillsammans! Det är så skönt att det inte är något bråk och tjafs och grin när vi träffas! 
Hugo är jätteförtjust i Kelly! Det första han gjorde när de kom var att springa fram och ge henne flera pussar på kinden! Sedan fick hon pussar med jämna mellanrum hela tiden de var här!

Vi gav ju Kalle en välkommen till världen present och ett kort också. 
Ett par bruna chinos, en brun stickad kofta och en snygg blårutig skjorta!


Stängt

Öppet - framifrån

Öppet - från sidan

 Hugo hade inte hunnit vila någonting innan vi fick besök. Så efter att ha gått an hela dagen och hela eftermiddagen så var han rätt så trött. När jag kom tillbaka från toaletten efter cirka två minuter så fann jag honom såhär!!!

Däckad!

En mysig lördag med härligt främmande hade vi i helgen, mera sånt!!!

1 kommentar:

  1. Hugo kommer bli en farlig kille... brudarna kommer fly fält för att han bara ska pussas hela tiden :D

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!