måndag 27 februari 2012

Överlycklig

I morse vaknade jag av en pojke som ropade:

"Mamma, mamma jag har fått ett par skidor!!!"

När jag kom ut i hallen så möttes jag av detta..
Tagit på pjäxor!

Försöker ta isär skidorna!

Hela dagen har han tagit på och gått i pjäxorna och åkt med skidorna i hallen!!!
När jag kom hem från skolan så hade han uppfunnit stavar av Ikeas skohorn....

Klara....
Färdiga... GÅÅÅÅ!!!!!!!
Stackarn!!! Mamman fick åka och köpa ett par stavar till pojken!! Han blev överlycklig när jag kom hem med dem! Han ropade och tjoade och vips hade han tagit på pjäxor och skidor för att prova de nya fina stavarna!!! 
Så lycklig och nöjd har jag inte sett honom på länge!!! Att så lite kan vara så betydelsefullt! Han har verkligen fastnat för det här med stavar!! :)


5 kommentarer:

  1. Sko-ormen kan man ha till det mesta!

    SvaraRadera
  2. Men kära nån... vilken fislurk. Så gulligt- storslamon i jalingar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man kan ju inte annat än skratta!!! Han är helt inne på detta nu! Han åker inne hela dagarna!! :)

      Radera
  3. Skrattar gott! Vad påhittlig han är. förstår att han blev lycklig över egna stavar. Han var ju nog glad när han fick låna morfars i lördags.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis!!! Han älskar sina fina stavar!! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!