söndag 26 februari 2012

Mitt & Magnus kalas

Idag hade vi kalas! Eftersom jag och Magnus fyller så tätt så brukar vi slå ihop våra födelsedagsfiranden för att göra det så enkelt som möjligt för alla inblandade.

Mina föräldrar sov över från igår eftersom vi var i Agnäs då.
Pappa och Hugo satte ihop Hilmers 1-årspresent från dem som är ett vitlaserat bord med tillhörande stolar.
Efter det åkte pappa hem och mamma stannade kvar.

Sedan ramlade det in främmande allt eftersom. Först var Christer & Anita. Sedan kom Bibbi, Malin & Greger med flickor, Hanna & Fredrik och sist Marinette.

Vi fick mycket bra presenter, som vanligt!

Diecut från mina föräldrar

Väggdekoration från Marinette

Fina kort från Bibbi & Matti + pengar & medlemskap i konstföreningen

Tulpaner från Christer & Anita + pengar

Tulpaner från Hanna & Fredrik

Blomsterarrangemang från familjen Sedin Mårtensson

Jag fick duk och Magnus pengar av mina föräldrar
Litet gulligt tårt/kakfat från Svärmor
Biobiljetter från Marran & Gunnar

Så mycket fint vi fick! Ett mysigt och avslappnat kalas var det. Precis som vi ville ha det!
Tack allihop för uppvaktningen! Speciellt tack till min mamma som hjälpte till med förberedelserna till kalaset!! :)

6 kommentarer:

  1. Vad fina presenter! Snälla kan du inte ta med spellbinders och maskin när du kommer till dopet!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jättefina!!! Vi får se om jag ids släpa med det. Du lär ju ändå inte ha tid att pyssla då.. Du får komma upp på en pyssel-weekend!! ;) Du skulle ha anmält tid till scraphelgen 24-25/3!!!

      Radera
  2. Du glömde biobiljetterna ju!

    SvaraRadera
  3. Ni fick ju allt tillsammans... se till så han inte snuva dig på bion! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså?! Ja, då ska jag minsann påminna han om det!!! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!