måndag 6 februari 2012

Reebok Hexride

Äntligen har jag skaffat ett par nya träningsskor. De gamla Asics springskorna har gjort sitt, för ett bra tag sedan! De har gått sönder och dämpningen är så gott som bort.
Jag köpte ju dom när jag började träna på 1Life med Gunnar och Kalle. Tyckte inte att det var så länge sedan man när jag börjar räkna så var det typ sex år sedan!! Det var ju innan jag träffade Magnus och innan alla barn... :)

Så nu har jag köpt ett par Reebok som jag hittade på rea på Stadium:
REEBOK HEXRIDE  ST,BELIEF BLACK / CERISE
Bilden lånade från stadium.se

REEBOK HEXRIDE  ST,BELIEF BLACK / CERISE
Bilden lånade från stadium.se

Detta är en träningsko med dämpning i båda framfot och häl. Det får duga åt mig! 
De hade kostat 1199kr på ordinare pris men jag köpte dem nu för 499kr! Ett fynd med andra ord!

Tränade i dem för första gången ikväll och de var jättesköna! Så jag känner mig jättenöjd med detta köp och nu ska jag slita dem med hälsan!!! :)

2 kommentarer:

  1. Nu är jag verkligen less att se dessa träningsskor. Lite uppdatering av din blog skulle inte skada

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt skrivit flera inlägg men inte postat. Det var nå fel igår som gjorde att jag inte kunde lägga in bilderna så därför har jag inte lagt upp dem än.

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!