söndag 26 februari 2012

Min födelsedag

Igår klev Magnus upp med pojkarna och jag fick sovmorgon! När jag sedan tyckte att jag sovit tillräckligt länge så låg jag och väntade och väntade. 

Det kommer ingen och uppvaktar mig!!! Det var min första tanke..
Men jag hann inte mer än tänka tanken så kom mina tre favvokillar in i sovrummet sjungandes på "ja må du leva..."!!!! Med sig hade de en bricka och en orkidé!

Fika på säng - te, tårta och paket!!!

Tjusig!!!

I paketet

Dagen försatte i Angäsbacken med mina föräldrar! 
Magnus och pappa åkte bräda/skidor medan vi andra höll till i pulkbacken. 

Vi hade en jättemysig dag i det soliga vädret, synd att det blåste lite bara. 
Grillade korv och fika gjorde vi också!!!





När backen stängde åkte vi hem till oss och åt pizza och såg på Melodivestivalen. 
En väldigt bra födelsedag var nu till ända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!