söndag 29 januari 2012

Fösta veckan avklarad!

Första veckan i skolan har passerat bra mycket snabbare än jag trott. Det verkar vara en trevlig klass! Jag som oroat mig för att de skulle vara sån ung klass, men medelåldern i denna klass är nog bra mycket högre än i min förra klass! Inte för att det egentligen spelar någon roll, men det känns skönt att inte vara äldst! ;)

Jag har varit jättetrött när jag kommit hem efter föreläsning varenda förmiddag och sedan egna studier på eftermiddagen. Min hjärna har inte varit inställd på att ta in så här mycket information på ett år nu och det märks tydligt att den legat på sparlåga! ;)

Jag klarade i alla fall första duggan (prov på det vi läst under vecka som görs på datorn) och det känns skönt! Fast jag tycker inte att jag kan det vi läst i veckan tillräckligt bra ännu. Det behöver pluggas mer på inför tentan..

Jag hoppas att jag inte kommer att känna mig lika trött den kommande veckan så att jag kom läsa lite hemma när pojkarna lagt sig. Det är ju inte någon slapparkurs vi läser nu utan fysiologi och det är huuuuur mycket som helst som vi ska kunna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!