söndag 29 januari 2012

Sommarens mål uppnått!

Som jag skrivit tidigare så hade jag satt upp ett mål fram till första juni att gå ner 15 kilo. För drygt en vecka sedan så passerade jag det målet och har nu gått ner 15,5 kilo på 4½ månad.

Bild lånad från www.laconciencia.se

Det känner jag mig nöjd med och ska nu börja träna igen! Jag tränade ju innan jag blev gravid med Hilmer och en bit in i graviditeten. Så nu är det på tiden att ta tag i träningen igen!
Jag längtar faktiskt efter träningsvärk och få svettas ordentligt!!! Jag kommer nog att få äta upp detta med råge efter första passet!! ;)

Jag ska ta nya mått också så att jag har både mått och vikt innan träningen drar igång...

Bild lånad från www.allkunskap.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!