tisdag 24 januari 2012

Pulkbacken

I lördags var jag med pojkarna till pulkbacken vid skolan.
Det hade kommit mycket nysnö och det var knappt åkt där alls! Hilmer sov i vagnen så jag och Hugo passade på att åka!

Jag åkte bara några ggr med Hugo sedan åkte han själv. Men jag fick minsann motion ändå! Hugo är ju så liten än att han inte orkar dra den tunga snowracern uppför den där backen.
Hugo åkte ner, jag fick gå nerför backen, hämta snowracern och dra upp den medan Hugo sprang upp och ställde sig startklar för nästa åk! Och så rullade det på. Jag hann ju knappt upp innan jag skulle ner igen!! :)

 Mysigt hade vi!!








4 kommentarer:

  1. Ser både roligt och härligt ut. Och älgskinnsmössan passar även denna säsong

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det också mamma!! :) Ja, den är på gränsen faktiskt,men det får gå vintern ut!! ;)

      Radera
  2. Vad fina kort på dig och hugo. Nederst!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!