måndag 24 oktober 2011

Stora Pysselträffen

Så har pysselträffen som HighCoastScrap anordnar på Nolaskolan gått av stapeln. Jag, svärmor och hennes syster Barbro var där på lördag mellan 10-23 och på söndag 8.40-16. Kan kanske verka som en evighet för "oinvigda" men oj så fort denna helg har gått! Hade gärna hållit på längre.

Här kommer lite bilder på de layouter jag gjort till Hugos album:



Detaljbild 


Detaljbild


Detaljbild - ett av alfabeten jag köpt




Detaljbild

Känner mig nöjd med vad jag skapat denna helg och vissa av dessa layouter är inte helt färdiga ännu. Det saknas journaling på en del av dem och lite annat småfix. 

5 kommentarer:

  1. Oj va du e dukatig Malle! Hugos album blir ju kanon. kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!! Jag är ju rätt nybörjare på detta så jag är inte så haj på det än, men jag gör så gott jag kan! :) Jag hoppas att han kommer att uppskatta det när han blir äldre!

    SvaraRadera
  3. Super fint! Bra nu har man fått lite ny inspiration, Eleonoras album har legat nere ett tag.

    SvaraRadera
  4. Men oj vad du är duktig! Supersnyggt Marlene, verkligen supersnyggt! Kommer att bli ett toppenfint album.

    SvaraRadera
  5. Marre: Tack! Roligt att du inspireras av detta! Dags att ta tag i Eleonoras album igen kanske.. ;)

    Karro: Tack! Jag är inte alls så duktig. Alla dessa layouter var jag med i utmaningar med. Då ska man följa vissa saker. Tex "Family Time" var en färgutmaning där man skulle använda brunt, turkost och vitt.. "Syskonkärlek" var en Less is more-utmaning där fotot ska vara i fokus och inga dekorationer är tillåtna..

    Det är det som är så roligt med träffarna, att man får ideér om sådant man aldrig hade kommit på att göra när man sitter hemma.. :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!