måndag 17 oktober 2011

Frisering

Idag var jag och Hugo på Attityd för att få Hugo klippt. Morgonen började dock mindre bra. Försov mig då inte väckarn ringt klockan sju som jag ställt in. När Hilmer vaknade till väckte Magnus mig och undrade om vi inte skulle åka snart..

Då var klockan halv åtta och klockan åtta skulle han sitta i stolen hos frisören!!!! Panik!! Hoppade ur sängen, letade fram nå kläder till Hugo, klädde honom och mig själv. Borstade våra tänder och Hugo fick med sig en smörgås att äta i bilen på väg in till stan!

Vi hann!!! Två minuter i åtta klev vi in på Attityd!

Såhär såg han utan innan klippningen..

Han var så duktig och satt still hela tiden medan munnen gick i ett på honom! Han frågade om allt han såg, både inne på salongen och utanför fönstret..

Förvandling pågår

Så nu är allt fjunigt borta och en stor kille är här på väg till dagis för att fotografera sig!


Alltid lika spännande att se bilderna när de kommer!!! :)

2 kommentarer:

  1. Jättestilig kille! Han såg tvärvuxen ut. Hoppas att det gick bra på fotograferingen. Kanske gudföräldrarna i Övik kan få ett litet foto att sätta på kylen?

    SvaraRadera
  2. Ja, han blev jättefin! Och blev en storkille helt plötsligt!! :)
    Fotograferingen gick jättebra!! Klart det kommer ett foto!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!