tisdag 18 oktober 2011

Efterlängtat paket

Jag beställde några grejor från Hobby & Hantverks hemsida i söndags mitt på dagen. På söndag eftermiddag fick jag ett mail att allt var packat och klart och fakturan. Idag gick jag paketet!!


Det kallar jag snabb leverans! Himla bra service!!!
I paket väntade en Reprint Tote-väska, en limpenna och ett 3D-lack!
Nu är väskan packad och klar inför helgen!!! :)


Nu väntar jag bara på beställningen som jag gjorde på Scraphuset för över en vecka sedan. De borde höra av sig närmsta dagarna eftersom de sa att de kunde leverera inom en vecka... Hoppas jag hinner få det jag beställt innan pysselträffen på lördag och söndag.


4 kommentarer:

  1. oj vilken fin väska. Jag råkar ju älska rosa : )
    Var det nåt liknande du hade tänkt dig som du skulle köpa när du va iväg med carro som dom hade slutat med ? Kramen

    SvaraRadera
  2. Tack, den är verkligen jättefin!! Men himmel vilket minne du har Malin!!! Det var inte riktigt en sån här utan en väska på hjul som man kan dra, typ som en resväska. Den här ska jag ha på bordet när jag pysslar så jag har allt de jag använder mest nära till hands!

    SvaraRadera
  3. kom ihåg det för jag tyckte lite synd om dig. Vet hur det är när man tänkt köpa nåt å så har det tagit slut. Det räcker ju med att man måste vänta några dagar innan man får det, då blir man ju nog sur men sen att det inte finns att få tag på : (. Har du fått grejerna som du beställt förresten?

    SvaraRadera
  4. Precis så är det Malin! Jag fick det andra jag beställt i tid också! :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!