måndag 17 oktober 2011

Hugo den lilla filuren...

Hilmer låg i sängen och sov efter lunch och Hugo lekte på sitt rum, så jag passade på att gå på toaletten. När jag satt där hörde jag att Hilmer vaknar och att Hugo pratade med honom. Men inte trodde jag att detta var det jag skulle få se när jag kom in i vårt sovrum!!!


Hugo hade tagit med sig alla saker från sitt kök, redskap, mat, pannor mm och klättrat ner till Hilmer.
Hugo sa: 
- Titta mamma! Vi ha jättemysi picknick i lillebrors säng! Mysit va?! 

Sen ger han lillebror en kram!!


Ja, visst hade de mysigt! Och lillebror sken som en sol och tyckte det var jätteroligt!!!
Nu hoppas jag bara inte att Hilmer får för sig att man kan klättra i och ur sängen för då vet jag inte vad jag tar mig till!!!! 

4 kommentarer:

  1. :-D Hade varit fantastiskt roligt om Hugo nu lärt Hilmer de. Moster skulle fnissa!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut inte skulle vara speciellt roligt!!! Det räcker som det är nu tycker jag!! ;)

    SvaraRadera
  3. Äkta syskonkärlek!

    SvaraRadera
  4. Ja mamma, det kan man då inte ta miste på!!! De älskar verkligen varandra!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!