måndag 17 oktober 2011

Kittlas är roligt!

Vi hade besök av Marre och Hanna i lördags! Det var ett bra tag sedan jag träffade Marre så det var så himla roligt att hon hade tid för en dejt! Hanna träffar jag lite oftare men det var minst lika roligt att hon också kom!

Hugo älskar ju dem båda!!! Han blir så sprallig och glad när han träffar dom! Marre och Hugo bestämde sig för att kittla Hanna. Hon är en av de mest kittliga personer jag någonsin stött på...



Hugo och Marre hade lite hemlisar för sig också... 

Bjöd dem på lchf-kakan och de tyckte att den var jättegod! Så det var ju bra! Nu kan jag fika samma sak som mitt främmande hädanefter (inte för att vi får främmande speciellt ofta..) så det känns trevligt!

Vi funderade lite mer på om vi skulle få till den där spa-weekend som vi pratade om sista när Moa och Hanna var hit. Nu ska vi bara se om vi hittar en helg som passar för alla fyra, är ju lättare sagt än gjort!!


2 kommentarer:

  1. tusen tack för en underbar dag. Jag har saknat dig! Du är bäst! / Marre! kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen!!! Det var underbart att ni kom!! Nu får det inte gå lika länge till nästa!! ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!