måndag 7 februari 2011

Storfrämmande!

Lördag 22 januari var en dag med mycket främmande.

Först kom mina föräldrar, Marielle och Eleonora och hälsade på. Pappa hade ju inte sett Lillebror ännu och mamma och Marielle var sugna på att snusa nyfödd bebis igen!

Min pappa hade även med sig den syskonvagn som jag hittade på Blocket nere i Stockholm. Här provsitter Hugo den nya vagnen som han ska åka i tillsammans med sin lillebror. 



Ännu mer presenter hade de med sig trots att vi redan fått presenter när det va upp samma dag som vi kom hem från BB!

En body, ett par mjukisjeans och ett par chinos från Marre & Johan!

Body och kofta från mina föräldrar samt ett mycket välkommet bidrag till syskonvagnen!



Hugo fick en likadan kofta som lillebror och nya kallingar!


Tusen tack för alla fina presenter!!!

 Sedan tog vi en kusinbild på alla barnen! Ena riktiga linslusar!!!

 En del av min familj..

Efter att vi ätit middag så kom Magnus mamma, Matti och Magnus bror Mattias och hans tjej Siri. 
Det var väldigt roligt att Mattias och Siri kom hit! Eftersom de bor i Norge så träffar vi inte honom så ofta och detta var första gången vi träffade Siri. Jag hoppas att vi kommer att ses oftare än en gång per år som det hittills varit. 

Vi fikade och öppnade ännu mer presenter!
Av Mattias och Siri fick Lillebror dessa fina kläder.


Och Hugo fick detta!

Av farmor och Matti fick Lillebror denna gulliga nalle och Hugo fick en bil!


Bibbi och Matti stannade inte så länge men Mattias och Siri som skulle åka flyget från Umeå på söndagen stannade över natten här hos oss. Vi såg film och bara pratade och myste hela lördagkvällen. 
Här myser Mattias med sin nya brorson!
 På söndagen lekte Mattias och Siri en massa med Hugo. Oj, så roligt han tyckte det var med all den uppmärksamhet som de gav honom!!

Siri lagade lunch åt oss som vi åt innan Magnus skjutsade dom till flygplatsen. Tyvärr så går ju tiden så fort när man har trevligt men jag hoppas på återseende i sommar! Då är det vi som får snusa på nyfödd bebis!! :)

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!