måndag 7 februari 2011

Besök och mjölkstockning

I onsdags fick vi besök av Marran & Gunnnar. Marran har ju träffat Hilmer tidigare men för Gunnar var det första gången.

Vi åt lunch när de kom och sedan så myste de med Hugo & Hilmer. Sedan var det dax för fika och hör och häpna, öppna paket!
Hilmer fick dessa plagg av moster Marinette och Gunnar.
Tack så mycket!

När de åkt så bar det som om jag fick en klockren knockout! Jag fick feber och frossa. Om inte det hade vart nog så fick jag migrän.. Kändes som om huvudet bokstavligen skulle sprängas. Nästan så att om jag ställt mig framför spegeln så hade jag sett hur huvudet pulserade..
Det var med andra ord dax för mjölkstockning nr. 2.. :(

Jag sov mellan 16.00-19.00 då Magnus väckte mig för att det var en liten Hilmer som var hungrig. Medan jag låg och ammande Hilmer så serverade Magnus mig lite fika i sängen, risifrutti, smörgås och en kopp te! Tur att man har en snäll och omtänksam karl när man blir dålig. Sedan låg jag kvar i sängen ända till klockan elva innan jag hade ork att kliva upp. Då fick jag i mig lite rester sedan lunchen och satte mig för att se en film med Magnus. Tyvärr så hann jag bara se en liten stund innan jag kände att detta går inte. Det var bara att lägga sig i sängen och hoppas på lite sömn mellan amningarna. Som tur så sover Hilmer väldigt bra efter att han ätit vid tolv-ettiden, ända fram till åtta på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!