söndag 20 februari 2011

Sovmorron!!

Fördelen med att inte amma är att man slipper gå upp varje gång det är matdax! Nu kan vi dela på detta så att jag får lite mer sammanhängande sömn och Magnus blir lika involverad i Hilmers alla behov som mig.

Jag var upp i natt och gav Hilmer mat vid halvfem. Sedan vaknade han vid åtta och då klev Magnus upp med båda barnen så jag fick sova vidare.

Vaknade av att mobilen ringde... klockan 10.51!!!!!
Jösses vad jag sovit hårt.. men jag antar att jag behövde det så jag tänker inte ha dåligt samvete! :)

Det var Marran som ringde och väckte mig. Hon går ju och funderar på hästköp och känner sig lite kluven. Ska hon köpa eller ska hon vänta och se om det kommer ut någonting bättre?
Ja, det är frågan och det är ju bara hon som kan svara på den.
Men jag förstår att hon vill grubbla och diskutera alternativen med olika människor för att förhoppningsvis bli lite klokare i sitt val.

Vilket val det blir återstår att se. Sååå spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!