måndag 7 februari 2011

Älskade pluggisar

I torsdags fick vi besök av mina favvotjejer från klassen Hanna, Marre & Moa!

Det var bara två och en halv vecka sedan jag slutade och Hilmer föddes och ändå har jag saknat dom. Jag saknar våra samtal, massagen jag brukar få och fikapauserna vi brukar unna oss när vi pluggar.

Det var så mysigt att ha dom här! Vi pratade om vad som hände i skolan nu och jag har nog inte riktigt förstått att jag aldrig mer kommer att gå tillsammans med denna klass.

Hanna tog på sig rollen som mamma och tog hand om Hilmer mest hela tiden. Hon matade, rapade, bytte blöja och sjöng för Hilmer!!

Hugo tyckte också att det var mysigt att mammas kompisar var här och han kröp upp i deras knän och kramade och pussade dem. =)

Jag fick en blomma och detta kort..


och Hilmer fick denna body som ska symbolisera vad de känner för mig!
Självklart så började jag gråta! Så det blev lite tårar och kramar.
Jag har verkligen haft turen att gå mitt första år med sådana fantastiska människor och jag hoppas innerligt att vi inte tappar kontakten!!

Tack tjejer!! Ni är underbara!!

5 kommentarer:

  1. Vilka underbara klasskompisar. Gamla vänner behöver inte betyda bästa vänner...

    SvaraRadera
  2. Min fina Marlene! idag ska vi skriva dugga! jag kommer sakna någon som sitter där med gravidmage, någon som tittar panikartat på mig när jag går ut ur klassrummet och någon som vägrar äta bruna bananer. Snart ses vi igen, vi kommer inte glömma dig, tro mig! :) kram!! / Marre!!

    SvaraRadera
  3. Åh, Marre!! Tack för din fina kommentar!! Hoppas att det gick bra på duggan. Vi måste planera in en ny dejt väldigt snart!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina klasskamrater. Jag fick kämpa med tårarna redan när jag läste kortet och nu sitter jag och snorar. Vissa vänner har man hela livet. Det gäller bara att sköta vänskapen men det tror jag inte blir något problem så tajta som ni verkar vara.

    SvaraRadera
  5. Men mamma!!! :) Då ska du veta hur vi snorade..
    Ja, jag har verkligen haft tur som träffat dessa tjejer och jag ska vårda vår vänskap (med fika)!! ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!